ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯМЕТА: формування основ естетичної культури, естетичних норм і принципів, переконань та ідеалів, естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовне збагачення учнів, розширення їх світогляду, оволодіння цінностями і знаннями в галузі світового та народного мистецтва, музики, архітектури, побуту, ремесел; озброєння школярів естетичними знаннями, виховання художнього смаку, вироблення естетичної активності, бажання вносити прекрасне у життя, примножувати культурно-мистецькі надбання народу. Розвиток в учнів власних спостережень, пізнавальних інтересів у певній галузі знань до технічної творчості, моделювання, винахідництва, сприяння інтелектуальному, емоційному та естетичному розвитку школярів, уміння бачити пізнавальні проблеми у сфері науково-технічної, художньої, декоративно-прикладної творчості, еколого-натуралістичній, туристсько-краєзнавчій, фізкультурно-спортивній діяльності.
ФОРМИ РОБОТИ: - виховні бесіди;
- виховні години;
- місячник художньо-естетичного виховання;
- виставки художніх робіт учнів;
- концертні програми;
- загальношкільні свята;
- концерт «Наші таланти»;
- театр;
- відвідування учнями музеїв, театрів, виставок, цирку;
- робота гуртків художньо-естетичного спрямування;
- організація роботи гуртків за інтересами;
- залучення дітей до участі у ліцейних, районних, міських конкурсах, фестивалях, виставках;
- сприяння поширенню учнівських робіт у засобах масової інформації;
- персональні виставки-презентації творчих робіт учнів;
- конкурси читців, вокалістів, хореографічної та циркової майстерності;
- зустрічі з творчими людьми;
- залучення творчо обдарованих дітей до участі у шкільних заходах;
- ярмарок талантів;
- галерея дитячих робіт;
- заохочення обдарованих дітей (нагородження грамотами, подяками, дипломами, дошка відзнаки, автобусні екскурсії).
|